Організація бізнес заходів

Організація бізнес заходів

Організація та повний супровід бізнес-заходів

Ramada - це завжди найвищі стандарти в індустрії гостинності, передові технології поряд із приязним ставленням кожного працівника мережі. Ми розуміємо клопоти організаторів бізнес-заходів і готові розділити їх. Саме тому при організації конференцій, майстер-класів, зустрічей, переговорів, семінарів та форумів ми запрошуємо звертатися до нас.

У Вашому розпорядженні: три конференц-зали (на 280, 60 та 20 місць при посадці «театром»). Є можливість проводити заняття у секціях та групах – практично необмежена, оскільки для цієї мети маємо можливість переобладнати номери відповідно до потреб вашого заходу.

Усі конференц-зали та мітинг-руми устатковані сучасним мультимедійним обладнанням. Вартість користування обладнанням входить у вартість оренди залу.
Великий конференц-зал має окремий під’їзд, вхід, гардероб, два санвузли – тобто є можливість як ізолювати свій захід від інших приміщень готелю, так і максимально розширити територію вашої конференції.

Ресторан вміщає до 200 осіб при бенкетному розміщенні і до 300 для фуршетів або каво-перерв. Організовуємо харчування будь-якого потрібного саме для вас типу: фуршети, сніданки, організовані бізнес-ланчі, бенкети.

Приміщення ресторану зонально розділене на великий зал, терасу та лаунж-бар. Простір є надзвичайно  багатофункціональним та конфігурується у величезну кількість варіантів завдяки спеціальним меблям.

У готелі 103 номери різних категорій, бізнес-центр. Організовуємо трансфер.

Інтернет – оптоволоконна лінія, що дає можливість проводити вебінари та інші он-лайн заходи.

Детальна інформація за номером
  • +38 (067) 370 63 12
  • +38 (067) 320 44 77 
e-mail: