Як жартувати під час презентації, якщо ви не комік: інструкція

Гумор - така кумедна штука... (Це і так зрозуміло. Почнемо з початку).

Так ось, виходить одна людина на сцену... (Ні, занадто шаблонно).

Ніщо на світі не зрівняється зі сміхом. І коли ви виходите до людей, щоб розповісти свою ідею, завоювати їхні уми і серця, буде простіше, якщо ви звернетеся до їхнього почуття гумору. Це дійсно так, адже перш ніж ваша ідея отримає відгук, його повинні отримати ви самі. Вам потрібна енергетика, взаєморозуміння. Люди сміються, коли їм комфортно, якщо вони розуміють вас. Аудиторія, яка переймається до вас симпатією і почувається комфортно, скоріш за все, прислухається до слів і втілить у життя ваші ідеї.

Крім того, сміх налаштовує вас зі слухачами одне до одного.

Вони сміються – ви почуваєтеся впевнено. Ви їх смішите – вони задоволені.

Одні досягають цього без проблем. Інші з тріском провалюються. Багато хто просто бовтаються десь між «ха!» і «кхм».

Чи існує точна формула використання гумору в презентації? Навряд чи, проте є кілька речей, які вам дійсно варто знати.

Ви – це ви. Спікери, які тримаються природно і невимушено, правильно розуміють роль гумору в презентації. Спікери, які кривляються і натужно жартують – ні. Не потрібно лізти зі шкіри, намагаючись будь-що розсмішити слухачів.

Якість дорожча кількості. Важливо не те, скільки разів ви змусите їх сміятися, а те, скільки людина стане на ваш бік. Гумор допомагає аудиторії перейнятися симпатією до вас, а потім і до вашої ідеї. Навіть якщо вони засміються всього один раз, цього може виявитися достатньо.

Це загальні рекомендації, але крім них є ще перевірені прийоми, що дозволяють додати гумор у презентацію.

Почніть зі сміху. Розташуйте до себе слухачів, з самого початку спровокувавши їх на сміх. Це дасть їм зрозуміти, що вони в руках доброго ведучого (або, принаймні, приємної людини) і переконає в тому, що їх час не буде витрачено даремно. Викличте в них довіру, і ймовірність того, що вони будуть відкриті для ваших подальших слів, зросте.

Будьте самокритичні. Знайте себе. Пожартувати над собою – особливо перш ніж почати жартувати над іншими. Якщо ви продемонструєте невелику слабкість, люди відчують себе ближче до вас.

Зберігайте рівновагу. Контраст дозволить скласти глибше враження. У ході презентації змінюйте настрій, чергуйте гумор і продумані серйозні інсайти. Так ви збережете залученість слухачів і змусите їх гадати, що ж далі.

Розповідайте історії про те, що знайоме кожному, над якими неможливо не засміятися, бо всі знають, як це. Нехай їм захочеться сказати: «Я тебе розумію. Ти мене теж. Ми думаємо однаково».

Говоріть про особисте. Не занадто особисте, звичайно. Але іноді можна розповісти що-небудь з життя – дурний і смішний випадок з дитинства або забавну історію про свою дитину. Ви звичайна людина, і ви хочете, щоб ваша аудиторія це знала.

Ось п'ять різних людей, які, кожен по-своєму, прекрасно вміють використовувати веселі розповіді в презентації. Виявляється, неважливо хто ви – якщо ви користуєтеся цими прийомами, ви напевно змусите свою аудиторію хоча б кілька раз засміятися.

Що ж, пробуйте, будьте смішними! У вас є для цього найголовніше: ви самі і кілька перевірених прийомів. Пам'ятайте, якщо ви розсмішите своїх слухачів, то зможете змусити їх задуматися. Щіпка гумору допоможе зробити багато для вашого контакту з аудиторією. Коли ви налагодите з ними зв'язок, вони будуть слухати і вчитися. І це не жарт.

Ненсі Дуарте, оригінал статті